Klachtenregeling Sorgh detachering
Heeft u een compliment of klacht? Dan horen we het graag. Op die manier kunnen wij onze hulp verbeteren. Iedere medewerker binnen Sorgh zal tijd maken of creëeren om naar u te luisteren. Dit kan soms gepland worden in verband met de rust op de groep, of het werkrooster.
Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over de hulp die u ontvangt van ons? Dan kunt u een klacht indienen. Een klacht zien we als een kans om de kwaliteit van onze hulp te verbeteren. Stuur een e-mail met uw klacht en uw contactgegevens naar klachten@eleos.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook onze accountmanager bellen op telefoonnummer 088-892 1028. Onze accountmanager is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Bent u niet tevreden over onze afhandeling?
Onze klachtenfunctionaris kan u ook de contactgegevens geven van de externe klachtenfunctionaris. Of stuur zelf een e-mail met uw contactgegevens naar externeklachtencommissie@eleos.nl.
Een formele klacht indienen.
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten.
Bekijk de registratieverklaring
Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling
U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan.